Met Lees voortgang in Microsoft Teams leerlingen/studenten aan de opbouw van vloeiendheid door middel van onafhankelijke leespraktijken, docentenbeoordelingen en docenteninzichten. Met opnamen kunnen docenten de voortgang van leerlingen/studenten regelmatig controleren en tijd vrij maken voor actieve instructies.
Leerdoelen
In deze module gaat u als volgende te werk:
- Uitleg over het belang van vloeiendheid en de impact ervan op lezers
- Een lees voortgangstoewijzing instellen
- Navigeren in de weergave leerling/student van een opdracht Lees voortgang
- Uitleg over het beoordelingsproces van de docent
- Een lees voortgangstoewijzing handmatig controleren
- Lees voortgangsinzichten en -analyses gebruiken voor leesbegrip
Vereisten
Geen
Inhoud
- Inleiding – 3 min.
- Waarom vloeiendheid belangrijk is – 6 min.
- Een opdracht Lees voortgang maken in Teams – 3 min.
- Studentweergave van een opdracht Lees voortgang – 3 min.
- Docent beoordelen van een opdracht Lees voortgang – 4 min.
- Handmatige controle van een lees voortgangstoewijzing door docenten – 3 min.
- Insights en analyse in Lees voortgang in Teams – 4 min.
- Kenniscontrole – 5 min.
- Samenvatting – 2 min.