In deze module wordt het gebruik van instructieleiderschap verkend om leeromgevingen te ondersteunen. Microsoft-hulpprogramma’s en -toepassingen worden gebruikt om de gegevensanalyse te verbeteren. Er worden gedifferentieerde leerkansen gecreëerd voor gemengde leeromgevingen die de implementatie van digitale onderwijsleer ondersteunen en modelleren. Systemen en processen voor feedback van docenten worden onderzocht. Methoden voor het opzetten van een cultuur van leren worden besproken, zodat medewerkers hun comfort kunnen verbeteren met toegankelijkheidshulpmiddelen. Virtuele evenementenplatforms worden beschouwd als het verwijderen van belemmeringen en het creëren van gelijke kansen voor alle leerlingen/studenten.
Leerdoelen
In deze module gaat u als volgende te werk:
- Gebruik Microsoft-hulpprogramma’s en -toepassingen om de gegevensanalyse te verbeteren.
- Maak gedifferentieerde leermogelijkheden voor onderwijsmedewerkers en medewerkers in gemengde leeromgevingen.
- Ondersteuning en modelleren van de implementatie van digitale onderwijsleer.
- Ontwikkel systemen en versterk processen voor directe feedback van docenten.
- Stel een professionele leercultuur op voor medewerkers om hun comfortniveau te verbeteren met toegankelijkheidshulpmiddelen.
- Gebruik virtuele evenementenplatforms om obstakels te verwijderen en gelijke kansen te creëren voor alle leerlingen/studenten.
Vereisten
Geen
Deze module is onderdeel van deze leertrajecten
- Leadership in the modern workplace
Inhoud
- Overzicht – 2 min.
- Gegevensanalyse om de resultaten van leerlingen/studenten te verbeteren – 6 min.
- Ontwikkeling van onderwijsmedewerkers voor boeiende leeromgevingen – 5 min.
- Realtime feedback voor de ontwikkeling van onderwijsmedewerkers – 6 min.
- De prestaties van leerlingen/studenten verbeteren door een cultuur van inclusiviteit te creëren – 8 min.
- Gelijke kansen voor leerlingen/studenten – 5 min.
- Kenniscontrole – 1 min.
- Samenvatting – 1 min.