Coaching-on-the job: werken met intake-instrument EOA

Je werkt al met het instrument maar je twijfelt of je het instrument op de juiste manier inzet en tot het meest passende uitstroomperspectief komt? Of er zijn in de regio geen andere ISK-scholen om een gezamenlijke workshop Werken met het Intake-instrument te organiseren? JIJ! biedt afhankelijk van de leerbehoeften en vragen de gelegenheid om na een minimale afname van 5 intakes schriftelijk feedback te ontvangen op één van de volgende onderdelen of op beide onderdelen:

  1. Aan de hand van door jullie gemaakte video-opnames van het afnemen van de Gespreksleidraad, de toets Tempo Lezen en één van de toetsen Taalleerbaarheid van vijf leerlingen ontvang je schriftelijk feedback op de afname hiervan.
  2. Op basis van het ingevulde Dossier & Advies krijgt je schriftelijk feedback op het advies van de Individuele Trajectplannen van 5 leerlingen.

Opbrengst

Na afloop van dit traject weet je welke aspecten en onderdelen eventueel anders aangepakt moeten worden om het instrument valide en betrouwbaar in te zetten en hoe je de verkregen resultaten om kan zetten naar een advies voor een passend Individueel Leertraject van jouw leerlingen.

Startdata en locaties

  • plaats en datum in overleg