1+1=11
Tjip de Jong legt in deze bundeling van zijn onderwijsblogs uit NRC Handelsblad de onderwijsvernieuwingen langs een kritische no-nonsense meetlat.
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789462961517
- € 15 15
Doen, omdat het je wat doet!
Laat je inspireren, verleiden en uitdagen om ook jouw team of organisatie te laten stralen als nooit te voren!
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789462960626
- € 16.99 16.99
Hoe word ik een on(der)wijs goede teamleider?
In dit boek staat het verhaal centraal van een docente die promoveert van collega naar leidinggevende en in aanraking komt met de vijf leiderschapslessen van de panda.
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789462961784
- € 24.99 24.99
Inspiratie voor innovatie
Innoveren is een mentaliteit. Wanneer je innoveert vernieuw je een strategie, product, dienst, proces of markt. Maar hoe kom je aan nieuwe inspiratie? Hoe krijg je […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789462961111
- € 17.50 17.50
Doen, omdat het je wat doet!
Heb jij ook regelmatig het gevoel dat het binnen je team of onderwijsorganisatie beter, leuker of slimmer kan? Je staat hierin niet alleen. Op veel plekken […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789462960626
- € 16.99 16.99
lenig Denken
Hoe maak je je werk inspirerender en je leven leuker? Door je hersens flexibeler te gebruiken, waardoor je creatiever wordt! Gelukkig is creatief denken geen mysterieuze […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789462960190
- € 23.99 23.99
De strategie van de kreeft
Realiseren van echte vernieuwing, een uitdaging waar veel organisaties mee worstelen. De weg van droom naar daad blijkt vaak lastig. Waarom blijft het bijna altijd stokken […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089655110
- € 29.99 29.99
75 werkvormen voor creatieve sessies
Creatief denken kun je zien als een ontdekkingsreis. Soms laat je het logisch denken even voor wat het is en zoek je je grenzen op door […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089654250
- € 29.99 29.99
Agile managen
Een omgeving die steeds sneller en diepgaander verandert. Een markt die dynamisch, complex en onvoorspelbaar is geworden. Het is iets waar iedere organisatie mee te maken […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089653185
- € 27.99 27.99
De dag na de brainstorm
Soms heb je een idee dat je bij de strot grijpt. Een idee waarvan je zeker weet dat het je carrière, je bedrijf, je leven… nee, […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089653147
- € 22.50 22.50
Acquireren is een werkwoord
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089652539
- € 12.95 12.95
De wet van snuf
Betoog over de kracht van geven en beschrijving van tips om er mee aan de slag te gaan. Dit met als doel de omgeving op een […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089651976
- € 20.95 20.95
60 werkvormen voor creatieve sessies
Creatief denken kun je zien als een ontdekkingsreis. Soms laat je het logisch denken even voor wat het is en zoek je je grenzen op, wil […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089651075
- € 29.95 29.95
De ondernemende professional
De markt van professionele dienstverleners is in tien jaar tijd veranderd in een vragersmarkt. Tegelijkertijd zien we dat de arbeidsmarkt flexibiliseert, dat meer en meer professionals […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089650474
- € 34.99 34.99
50 werkvormen voor creatieve sessies
Creatief denken kun je zien als een ontdekkingsreis. Soms laat je het logisch denken even voor wat het is en zoek je je grenzen op, wil […]
- Van Duuren Media
- ISBN: 9789089650115
- € 19.50 19.50