Basisboek interne communicatie

  • Erik Reijnders
  • Gorcum b.v., Koninklijke Van
  • ISBN: 9789023252313
  • € 30.00

Het Basisboek Interne Communicatie geeft praktische tips om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren.  Deze geheel herziene achtste editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen. Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen. Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. In deel III komen vijf aspecten aan de orde: – Onderzoek naar interne communicatie – Communicatief veranderen – Digitale interne communicatie – Naar een communicatieve organisatie – De IC-professional in een communicatieve organisatie. Tevens is er online support waar docenten en studenten aanvullend materiaal vinden, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen, ondermeer casuïstiek, artikelen, (links naar) filmpjes, checklists en modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk.

bestellen
Functiegroepen