Beeldcoaching biedt inzicht in uw pedagogisch of didactisch handelen. U verbetert uw aanpak door reflectie op uw gedrag onder leiding van onze coaches. Beeldcoaching kan worden ingezet in de klas of in het gezin.
Doel
Beeldcoaching zetten we in voor groei en ontwikkeling op pedagogisch en didactisch vlak. In korte tijd boekt u positieve resultaten in persoonlijke interactie, opvoedkundig gedrag of klassenmanagement. Kenmerken van de coaching zijn: kortdurend, doelgericht en oplossingsgericht. De coach sluit aan op datgene wat al bereikt is. Daarnaast geeft hij inzicht in de eigen manier van werken. Waarin kunt u nog groeien? De gesprekken leiden tot duurzame persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Werkwijze
De coachee reflecteert op het eigen handelen. Samen kijken we wat de volgende stap is om het ontwikkeldoel te bereiken. Beeldcoaching bestaat uit eenmalige feedback op functioneren of een traject van meerdere opnamen en gesprekken.
Doelgroep
Beeldcoaching kan ingezet worden voor alle betrokkenen bij onderwijs en opvoeding. Het kan deel uitmaken van ontwikkelingsgerichte coaching als kortdurende vorm van begeleiding. U maakt een volgende stap in uw functioneren binnen uw werksituatie of persoonlijke situatie.
Neem contact met ons op en we helpen u graag verder.